Are you a Steekup user ? You can test the online backup solution based on Steek technology now and have a 1GB free account on www.steekup.com and make your remarks !
What will happen to my data after the 90 day free trial?
I'm not sure there is enough said about security of Steekup.
I've looked around and read about it, but there hasn't been anything to explain how it works and how my files will be kept safe.
I'd put more effort into putting across this issue to the ordinary user
Good remark for Steekup. For after the 90days trial you will receive a special offer to continue with us.
But for example if I don't? What happens to my stuff?
Rumor is that after the trial period very tiny elves take your data during the night and store it in some kind of Data Museum. But my guess is that you will be warned soon enough to pick some great offer or collect your data back before your account is closed.
hehehehe
That's funny.... all I could think of was the Jefferson museum! (there is one isn't there?)
Did you see the Da Vinci Code ?
ummmm.... no...
Why?
Maybe you will find your answer on this movie ...
D'oh!
Bonjour,
combien de contacts puisje mettre sur ma plateforme steekr ?
merci d'avance
Il n'y a pas de limite de contact
je viens de me créer un espace gratuit sur Steekr. Pas d'aide. Pas de contact.
En fait, je veux partager des données et pour ce faire je veux "uploader" un répertoire et non la bordée de fichiers et de sous répertoires qu'il contient. Est-ce possible ? Sinon, pour moi, autant envoyer les fichiers un par un par mail....
Merci.
bonsoir
je suis un user de mediamax/streamload depuis des années et j'essaie steekr je pense qu'il faut proposer la meme offre que mediamax en offre elite soit
9,95 dollars soit 8 euros par mois
Elite
qu'en pensez vous??
100 go est un peu juste
le bon point est que l'upload est assez rapide et puis les fichiers sont visibles des leur arrivée sur le serveur
donc mon test en 1 go gratis demarre plutot bien
il y a t il une limite à la taille d'un fichier pour l'upload???
voili c'est tout pour today
il semble que steekr vient de la meme socite que celle qui propose le 9 giga sur neuf? vrai ou rumeur ?
Pour repondre a agee. Il est possible de deposer un repertoire et tout ce qu'il contient en utilisant l'applet java. On peut ensuite le partager vers des contacts.
Sending ...